BESTELLING & LEVERING

BESTELLING & LEVERING

Wat is de levertijd?


Ik doe mijn best de bestelling zo spoedig mogelijk bij je af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 16:00 uur worden gedaan, proberen ik dezelfde dag nog te verzenden.

Dit lukt helaas niet altijd, maar ik doe hier zeker mijn best voor. Soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren. Mocht ik om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan breng ik je hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

Levering verloopt via de postbode of pakketbezorger van PostNL. Bezorging vindt plaats op maandag tot en met zaterdag tot 21.30 uur. Helaas kan ik het moment van aflevering niet garanderen.


Wat zijn de verzendkosten?


De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten bedragen:

Nederland: € 6,95 voor bestellingen onder de € 30,-

Gratis voor bestellingen vanaf € 30,-


Kan ik mijn bestelling annuleren of aanpassen?


Omdat orders automatisch worden doorgestuurd is het niet mogelijk om afgeronde bestellingen te annuleren of aan te passen.

Mocht je voor 16:00 uur een aanpassing willen doen, mail of bel mij. Dan kijk ik wat ik voor je kan doen. 


Hoe volg ik mijn bestelling?


Om je bestelling te volgen ontvang je bij het versturen van ons een email. In deze mail staan de benodigde gegevens met je persoonlijke Track & Trace code en een link naar de site van de vervoerder.





Share by: